top of page

Stage in het eerste jaar

In het eerste jaar van de opleiding Commerciële Bouwkunde, heb ik een maand stage gelopen bij Van Arnhem Bouwgroep. Tijdens de stage heb ik veel geleerd. 
Ik heb een aantal dagen meegelopen met de uitvoerder op de bouwplaats en ook heb ik een aantal dagen op kantoor meegekeken bij diverse werkplekken.
Om een beeld te krijgen van mijn stage, kun je dit filmpje bekijken.
Logo Van Arnhem.JPG

© 2023 by GREG SAINT. Proudly created with Wix.com

  • Facebook - Grey Circle
  • Twitter - Grey Circle
  • Google+ - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
bottom of page